Kızım 3. Buçuk yaşında bazen soru soruyorum veya başkası soruyor alakasız cevaplar verıyor dıyokı anne oyuncağı göstererek buraya koy dıyo neyo koyıyım dıyorum koy dıyo oyuncağı buraya koy anne demelisiniz beklıyorum yok yanı soruları farklımı algılıyor anlamadım garıp bu durum bılmıyorum kafam karışık artık 4 yaşına grıcek ama böyle işte biri ona soru sorduğunda yaşadığı hayatında başka şeylerle cevap verıyor çok saçma bılerkemi yapıyo acaba sorunmu var analamdım :(((