Kızlar merhaba. Eşim 3 4 gündür grip gibiydi doktor antibiyotik vermişti kızıma yaklaşmadı kucağına falanda almadı ayrı odalarda durduk genelde. Ama yinede kızıma geçti galiba. Sabahtan beri burnundan bir hırıltı geliyor 3 kez serum sıkıp çektim burnunu temizledim rahatlıyor ama sonradan yine doluyor galiba. Fazla temizlemekte zarar verir sanki sabaha kadar böyle burnu dolarsa nasıl uyuyacak bilmiyorum. Napayım sizde doktora gidelimmi acildeki doktorlarda yanlış bişey yaparsa diye korkuyorum açıkçası. Ateşide yok çok şükür hep ölçüyorum 6 aylık bu arada