mesci sadece uyuşturmak için iğne yapılırken ağlıyor hatta hemşire iğne acıtmıyor ilaç biraz yaktığı için ağlayacak demişti sonrasında hemen emzirdim sustu. Operasyon kısa sürüyo 10 dk da bitiyor sizde yanınızda oluyorsunuz ama ben bakamadım tabi 😀 2,5 aylıkken yaptırmıştım iyiki küçükken olmuş bence daha fazla hareketlenmeden yaptırın. Sonrasında tabi pipisi şişiyo bazen kanama oluyo bende hemen fotoğraf çekip doktora atmıştım korkudan ama normalmiş. Bezini bile tek alamıyordum acıtırsam diye bardak koyduruyor doktor. Eninde sonunda olcaklar biran önce olsun hatırlamasın 😂