9793selaam Kızlar normalde dönmüyor 2gundur ayaklarımı yüksek bı yere uzatayim diyorum yorulunca .uzandigimda ayaklarım yukarıda oluyor ya kafam sarsılır gibi oluyor bide uzanıp ayağa kalkarken oluyor .sizde de oluyor mu normal mi ki ?
9793selaam karpuz_ öyle olduktan sonra ölçtüm aslında 11 6 çıktı hep öyle çıkar genelde normalkm bu ama bilemedim ki
9793selaam karpuz_ bugünde bı halsizz gibiyim kafam kalkkincs sarsılır gibiydi şimdi daha iyim ama bilemedim.ebelere sorsan cevap vermiyor lar adam akıllı
9793selaam karpuz_ bı ay sonra gel demişti kontrol için de yeni gitrim diye de gidemiyorum .bakalım bı yarında böyle olursa bı sağlık ocağına gidipvkancbaktircam