Goktug_mom Kızlar 2 aylık bebeğim var 20lik dişim çekilecek yapılan işlemde kullanılan ilaçlar bebeğe geçer mi hiç böyle bişi yaşayan oldu mu kaç saat emzirmemek gerekiyor
Adababy Goktug_mom 24 saat sütünüzü sağıp döküceksiniz 24 saatin sonunda emzirebilirsiniz diye biliyorum ben
basak1336 Goktug_mom tamda bebeğim 2 aylıktı dişimi çektirdim. Hiçbir sorun olmuyor. Anestezi sorun olsaydı sezaryen doğum sonrası hemen bebeği emzirtmezlerdi
mamacitaa_ Goktug_mom geçmiş olsun 💐 çektirmedim ama kanal tedavisi yaptım birkaç ay önce emziriyorum da ama sorun olmaz dediler anestezi etkisi geçene kadar yani tam uyuşman bitince emzirebiirsin bana dedi dr. Yaklaşık 2-3 saat sürdü tabi bu.
ceylinn24 Goktug_mom Ben de bu ay diş çektirdim implant yaptırdım . Gitmeden sütümü sağdım 2 saat emzirmeyin demişti dr o sürede sağdığım sütü içirdim. Gelince de 2 saat sonra sağdım tekrar o sütü döktüm sonra emzirdim bir sıkıntı olmadı.
hulyaklc Öncelikle çok geçmiş olsun benim beneğimde 20 günlük tü çektirdim bende 4 saat sonra emzirdim ve 2-3 defa sütümü sağdım yine doktora sor istersen
Goktug_mom hulyaklc 20lik diş gömülü biraz diş çene cerrahisine yönlendirdiler sanırım hemen uyuşturup kerpetenle çekilip hallolacak bişi değil o yüzden endişe ettim
Goktug_mom mamacitaa_ teşekkür ederim bende sağıcaö sütümü her ihtimale karşı doktorada danışıcam çok uzun bi süre sonra emzirmemi söylerse çektirmeyi düşünmüyorum
mamacitaa_ Goktug_mom ya olmadı iyice sagip dökersin sütunu bsiey olmwz allahin izniyle 😊 bide bebisin küçük 2 ay ya emzirme aralığı daha fazladır değil mi
Goktug_mom ceylinn24 teşekkür ederim 2 saatse sorun olmazda uzun sürerse zor malum ufak durdurmak zor
cocukgelisimcianne Goktug_mom daha cuma günü kanal tedavisi oldum 50 günlük bebeğim, emzirmende sakınca yok dedi işlemden hemen sonra bile emzirdim
Goktug_mom cocukgelisimcianne geçmiş olsun bakalım gittiğim doktor ne dicek inşallah öyle olur benimde