Kızım tam 18 aylık yaklaşık bir haftadır uyku düzeni diye bişey kalmadı çok zor uykuya geçiyor 2 saati buluyor sürekli hareket halinde uyumamak için herşeyi yapıyor yatağa gelince aşırı uykuya direnç var sebepsiz yere ağlıyor ve susmuyor birde bu sıralar çok sinirli Herşeye kızıyor 2 yaş sendromu erken mi başladı noldu ben anlamadım 🤯 18. Ay atağı mı uyku gerilemesi mi ney lütfen yalnız olmadığımı söyleyin tükendim 🥲