ttugce16 4 aylık bebegim var bacak arasında kızarıklık ve kuruma vardı hergün zeytinyağı sürüyorum kızarıklık geçti soyuluyor baya düzeldi ama pişik mi değil mi anlayamadım ne oldugunu başına gelen var mı
ttugce16 prensveprenses ıslak mendil ya da bez yapıyor olabilir mi peki tetikliyormudur yani ilk kez oldu pişik bile olmamıştı hiç en kısa zamanda baktırıcam
Masal51 ttugce16 bu pisik icin cnm ama cok etkili bi krem aninda geciriyor sen al bi dene kac kisiye onerdim cok memnun kaldilar pisiktir seninki deri soyulmasi oluyo bebeklerde