Merhaba bebeğim 16 günlük göbek bağı 7. Gün düştü. Ancak düştükten sonra içinden parça parça bi şeyler gelmeye başlamıştı. Bi kaç gündür de yeşil akıntı vardı bugün biraz daha sümükümsü gelmiş durumda koku yok ancak kızarıklık az da olsa var bebeğimde ateşte yok. Batikon sürdüm. Sizce ne yapmalıyım ? Normal mi ?