Zey_zey_zey_ aynı durumdayız. Kucağa düşkünlüğü yok birebir temaslarda çok sıkılan bir çocuğum var ama etrafında muhakkak insan olması lazım arkanı döndüğün an kıyameti koparıyor. Cuma günleri süt iznim var haftasonuyla beraber 3 gün evin işini yapmaya çalışıyorum ama asla müsade etmiyor 🤦🏼♀️ Bana karşı nazı, ağlaması daha farklı sanırım yanında olmadığımın farkında o yüzden benimle beraberken uyumuyor bile. Yürütece koymaya çalışıyorum ama çok sağlıklı olmadığı için uzun süreler orada da bırakamıyorum. Sanırım bu ay böyle bir ay 🤦🏼♀️