duyguozgl1 Haziranda doğum yaptım hala param yatmadı İlk çocuk için olan tek seferlik parayı hangi bankadan cekiyoruz
tazebiirannee duyguozgl1 halkbanktan ama mesaj gelmediği sürece çekemezsiniz. Ben 2.ye doğum yaptım haziranda geçen ay 29 unda çektim mesaj gelmişti. Bankadan da dediler zaten mesaj gelmeden çekilmiyo diye