minikadam240_ benim ki 17. Ayin içinde yürüdü kız erkek fark etmez kendisi ne zaman kaşlarını güçlü hisseder ne zaman cesaretini toplarsa o zaman yürür. 18.ayi geçerse eğer o zamana doktora danışma vakti gelmiştir ama sizinki daha yolun başında onunde uzuuuun aylar var 🙈