Kızlar 2.5 yıl önce sezaryen doğum yaptım. Adet sonrası afedersiniz kötü koku oluyor.
Akıntı rengi şeffaf renge dönüyor fakat, koku geçmiyor.
Bununla ilgili doktora gittiğimde smear testi vs herşey yapıldı. Sonuçlar temiz, enfeksiyon yok.
Ama doktorum sezaryende dikişlerden dolayı rahim yukarı kalkıyor, kan orda biriktiğinden kötü koku yapıyor olabilir dedi
Her ay bende adet sonrası 1 kere donaxyl fitil yapıyorum, ve fitilden sonra koku kalmıyor. Fitil temizliyor
Bu sorunu yaşayan var mı