morsevenanne9 Kızımın doğum günü yaklaşıyor 2 yaşına girecek. Elbise bulamıyorum, güzel hoşuma gidecek. güvenilir alıp beğendiğiniz hoşunuza giden sayfalar varsa atabilirmisiniz burdan bana yardımcı olurmusunuz lütfen çok sevinirim. 🩷🩷
CuteBadesMama morsevenanne9 1. Yaşını Zara’dan 2. Yaşını Le Mabelle’den almıştım. Ayrıca Le Mabelle’den iki farklı özel gün elbisesi daha almıştım. Çok şeker elbiseleri var. Bakmanızı öneririm 🌸
rachelgreen_ Le Mabelle’den aldık biz de. Daha gelmedi deneyip bakacağız ama çok tatlı duruyor görselde🥰