Balbeby şöyle ki ben bahçecide yaptırmadım fiyat olarak yüksek gelmişti ve bazı şeyleri para için yaptıklarını düşünüyorum çok fazla arkadaşım var İstanbul bahçeci de yaptıran memnun olmadıklarını duymuştum ve tedavi süreçleri bana daha zorlu yıpratıcı gelmişti bundan 3 yıl önce arkadaşımla birlikte başladık tedaviye ben ankarada o İstanbul da sorunlarımız aynıydı varikoselle uğraşıyorduk onun benden daha fazla embriyosu ve bilirsiniz belki aa kalitedeydi çoğu ona o kadar farklı teknikler tedaviler uyguladılar ki anlatamam ben 16 tedavi + 6 bin dondurmaya ücret ödedim istanbuldaki arkadaşım toplam 120 bin fln harcadı ve tutmadı yani bilimiyrm herkesin süreci illaki farklı ama o maliyeti ben İstanbul bahçecide asla kaşılayamazdım 3 yıl önce