Merhaba 2021 yılında ben bu sebepten çok dolaştım. 5 senedir ilaç kullanmıyordum ama sağlık ocağı raporu yinede vermedi. Eeg felan çok dolaştım. Sonradan baktım olacak gibi değil özelden aldım raporu. 1 ay dolaşmıştım. Ama şuan nasıl bilmiyorum. Sırf ilaç ismi gözüküyor diye vermiyordu o zamanlar sağlık ocağı