Merhaba ekimde 4 yaşına gircek kızım 10 gün icinde 2 kez ateşlendi gayet fit iştahı yerinde (sevdiği şeyleri sıkıntı cıkarmadan yiyor) sadece ateşi var bi bugün başım ağrıyor dedi İburamin zero verdim ayağına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm kreşe başladık bu 2 ci senemiz argivit i bebek ken kullandıydık ama l-argivit focus du şimdi hangisini alsam ikisini bir mi kullansam tecrübelerinize ihtiyacım var