Ayazvepoyraz İkiz bebeklerim var ve ayakta sallıyarak uyutuyorum uyku düzenleri hiç yok siz nasıl sallamayı bıraktınız nasıl Bi düzen kurdunuz??
Ygtek Ayazvepoyraz ben bugün salla dur yöntemine başladım araştırdıklarım doğrultusunda. 3 gün bu şekilde ilerlicem git gide durmaları fazlalaştırıcam. 4. Gün yatağına koyup her ağladığında kucağıma alıp sakinleştiricem bu şekilde alıştırıcam inşallah. Daha sonra başında oturup git gide uzaklaşıcam. İnşallah başarılı olurum.
Vefaanadnyadigar Ayazvepoyraz Bende ikiz annesiyim ama bir tanesini sallıyorum digeri geldigi günden bu yana kucak sevmez sallanmayı sevmez mama agzında uyur tek sıkıntı o ama mama düşerse agzından kıyamet kopar bende şurda bekleyeyim
Beren12 Ayazvepoyraz Kızım 8 aylık yaklaşık 3 aydır kendi kendine uyuyor karnını bir güzel doyuruyorum birde uykuya dalması için emzik veriyordum kurtarıcım 😅 sadece uyuyacağı zaman veriyorum birde uyku düzeni olduğu için çok rahatım bizimki birazda kendi battaniyesini koklayarak uyuyor gözlemlediğim kadarıyla yaptım herşeyi aslında çok rahat bıraktım bebeğimi nasıl isterse gibi hiç aklımda yoktu bile kendi uyusun böyle yapsın şöyle yapsın o yüzden zorlama yok herşeyi zamana ve bebeğinize bırakın 😅🥰
FHKK Deletedmom114 Bebeğin kaç aylık canım benim oğlum 8 aylık emzirerek uyutmaya başladım önceden salla salla bi hâl olurdum, 2 gündür emerek uyuyor diğer günlerde yavas yavas salladım 1 dk durdum salladım o şekilde ilerledim. Denemeni tavsiye ederim 🌼
Vefaanadnyadigar Ayazvepoyraz 9 aylık gece uykusuna alıştırdım gece az kalkıyorlar ama gündüz yarım saat 3 kere yatıyorlar
Kkizilay2 Geçen haftaya kadar da bende sallamadan kurtulmaya çalışıyordum, şimdi emerek uyumaya alıştı emzik de vermiyorum, sallamaya dönmek istiyorum göğüslerim yara oldu gece sürekli kalkıp emmek istiyor sallamayı özledim.