Omeraslan mavi091 başak tercihimdir. Düz dediğiniz kibrit çöpü sanırım, ondan da kullandım. Ama başağı sevdim
cokbilmismom mavi091 bende 4 tane var yanına ekleme çalışıyorum daha fazla olunca ajdalar daha güzel duruyor
hosgeldinbebekk9 mavi091 düz Ajda ama aynalı modeller çıkmış şimdi de onlardan almak istiyorum ben de bakın isterseniz ına da
cokbilmismom mavi091 bende önce düz almıştım sonra onları bir ihtiyaç için bozdurduk sonra yerine alırken başak aldım çok şık bence