adamommyy 3.ay aşılarımız geliyor. Doktor bu iki aşıyı soyledi. Vurduran var mi? Öneriliyor mu genel olarak? Bebekleri büyük annelere bi danışmak istedim
1momm2baby adamommyy rotayı da menenjiti de ilk oğluma yaptırdım . Şimdi ikinciye rotanın ilk dozunu yaptırdık . Menenjitte kararsızım ama bütçe açısından oda denk getirebilirsem onuda yaptırcam
CuteBadesMama adamommyy doktorumuzun önerisiyle ve çevremizden aldığımız fikirler doğrultusunda 2 doz rotarix, 3 doz Bexsero, 3 doz Nimenrix özel aşılarını yaptırdık. Rotavirüs ve menenjite karşı koruma sağlayan aşılar.
begonvil00 Oğluma rota nimenrix ve bexseroyu aynı gün yaptırdım. Şimdi menenjitlerimizin ikinci dozu var
myarenb adamommyy 7-9-15 bexsero, 12. ayda nimenrix yaptırdım rota aşısını da yaptırdım ben gerekli olduğunu düşünüyorum
asnmel adamommyy menenjit aşısı ateşli geçiyor. Doktor önerisiyle aşı sırasında ve her 6 saatte 1 ateş düşürücü verdim. Rota aşısında da 1 hafta eldivenle kaka değişimi yaptım canlı virüs olduğu için anneye dışkıdan bulaş riski olabilirmiş
Nazlimom adamommyy ben iki kızımada yaptırdım çünkü kuzenim 1 yaşındayken rotadan vefat etmiş. Komşumuzun kızıda menenjit geçirdi beyinde hasar kaldı. O yüzden çok önemsiyorum iki aşıyı da
cokbilmismom adamommyy ikisinide yaptırdım ama 3. Ayda sadece rota oldu biz menenjit asilarina 10. Ayda başladık 19. Ayda da son dozumuz bitiyor toplam 5 tane hepsini ayrı ayrı yaptırdık çünkü menenjit biraz ağır geçiyor