Kızlar merhaba 3 yaş 7 aylık oglum var 3. Yaşına girdiginden beri geceleri çişini yapıyor yatagına ve bazen iki kez bile oluyor bu durum. 3 yaşına girdiginde ki sonra ki aylar daha kötüydü hem gündüzleri hiç söylemeden hem çişini hem kakasını yapıyordu ve asla söylemiyordu bu sorunu bi şekilde çözdük ama bu gece kaçırma mevzusu artık aşamıyoruz. Oglum 2 yaşını bir kaç ay geçiyordu kendi istegiyle bir kaç günde tuvalet egitimini halletmiştik. Ayriyeten kaçtane doktora götürdüm bilemiyorum. En sonunda hiç bir saglık probleminin olmadığını psikolojik olduguna karar verdiler. Bu süreçte hem kardeşi oldu hem geçici bir süre evimizden ayrı kalmak zorunda kaldık durum hala öyle devam ediyor üstüne üstlük birde babasını 1 yılda sadece 2 kere gördü bu nedenlere bağlıyoruz. Ayrıyeten böbreklerinde doguştan gelen kumlanma var ve bunu ara ara atıyor idrar yoluyla. Uzun oldu ama böyle bir süreçten geçen varsa yardımcı olurmusunuz