Alyabebek34 olur Allah’ın izniyle inan stres değil de ilişkiye bebek düşüncesiyle girmen dahi seni etkiler , o yüzden illa olsun diye plan yapmadan yaşa oluruna bırak bi bakmışsın hamilesin ☺️
Ben de oğlum 7 yaşında ve evlendiğimde 1.5 senesinde hamile kaldım o 1 sene içinde neler denemedim kürler macunlar ilaçlar bilmem neler ama hamile kalamadım hem de sebepsiz..yani eşim de ben de saglıklıydık sık ilişki yaşıyorduk ama olmuyordu bi türlü, her ay gebelik testi alırdım 3-5 tane canım sıkıldıkça yapardım evde..1 senenin sonunda artık ben pes ettim yani oluruna bıraktım bebek düşüncesini kafamdan atıcam amaaan dedim hayırlısı olsun olursa olur..ne zaman ki hamile kalma düşüncesini kafamdan attım o ay hamile kalmışım hatta ağrılarım da regl ağrısı sandım gittim ped filan aldım kendime yani reglimi bekliyodum o kadar kendimi regl olcam diye şartladım ki meğer oğlumun yerleşme ağrısıymış😀