Blueberry0 Gece uyurken ne giydiriyorsunuz bebeklerinize 2 yaşına girecek bebeğim, gece ev serin oluyo cam yarım açık yatıyoruz ve üstünü asla örttürmüyor uzun kollu tulum giydirmeli miyim artık kısa kolla üşüdüğünü hissediyorum artık
aslhnkrts Blueberry0 kısa kollu badi , uzun pijama altı . Cam geriye doğru yatık oluyo brn sabah ezanınsan sonra kapatıyorum . Üstünü örtmüyorum göğsüne sırtına bakıyorum sıcak oluyo diye örtmüyorum
uykucukoalaa Blueberry0 3 yaşında ve birkaç gecedir hava baya serinledi o yüzden uzun kollu body ve uzun pijama altı giydiriyorum üstünü zaten pek örtmez bu yüzden kisayla uyutmuyorum artık
Bebegimm1 Blueberry0 gece cam açmıyorum ben artık sabaha karşı ev soğuk oluyor öğlene doğru evin camını açıyorum güneş varken atletin altına pijama giydiriyorum üstünü gece kalkıp örtüyorum sürekli üşüdüğünü düşünüyorsanız camı kapatın kısa kol pijama giydirin veya ince yatak için pijama takımlarından da olabilir onlar terletmez sabaha kadar