[silindi] çok üzgünüm çok, çok tempolu bir oyundu çok iyi getirmiştik ama istediğimiz gibi bitiremedik. Şans faktörü de var onu da es geçmemek lazım. Nasip değilmiş. Takımımız genç, hepsi pırıl pırıl insanlar. İnşallah bir dahakine daha da güzel yerlerde olurlar 🇹🇷💞