[silindi] Deletedmom2987 finale kalmak bile çok güzel bir başarı iki takım da çok iyi 👍🏼 şu an iyi odaklanan şansı güzel giden kazanacak. Umarım biz oluruz 🌸
Kitsu Yaaa ne güzel. Post olmasa haberim olmayacaktı. Bizim bicirik geç uyuyor o yüzden hiçbir seyizlemiyoruz
[silindi] Kızlar devre arası olmuşken hemen duşa koşup geliyorum ben gelene kadar sabite alım lütfen. Artık sitem edeceğim yoksa.