mity benim sütüm çok tazyikliydi sürekli fışkırıyordu düzgünce emmeyince ağlıyordu daha sonra yorgunluk vs derken sütüm kesildi mama başlamıştım biberona alıştı, sütüm çoğaldı bu sefer meme reddi başladı herşeyi denedim tutmamıştı,tazyik önlemek için silikon göğüs ucu kullanınca biraz daha iyi oluyor deneyin isterseniz