Bizim de 2 aylıkken farkedildi, vazelin ile hafif bastırarak masaj yaptım sürekli açıldı epey, şimdi 4 aylık geçti şükür, korkulacak birşey yok tanıdığımın kızında vardı, hormonlar çalışmaya başlayıp orada ıslaklık olmaya başlayınca geçiyor, eğer müdahale edilmez de yapışık kalırsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir