Merhaba kızlar bugün parka gittik başıma çok kötü ağrı girdi yanımda ağrı kesici yoktu birinden istedim o da apranax plus verdi içtim aradan 20 dakika falan geçti vücudumda halsizlik kalp çarpıntısı kollarımda uyuşma sırtımda bir ağrı oldu hastaneye gittik tahlil vs yapıldı temiz çıktı iyi gibi oldum orda sonra taburcu oldum ama şikayetler şimdi geri başladı ilacın yan etkileri mi bu bilmiyorum ama hiç iyi değilim tuaf bir ağrı var vücudumda kalbim çarpıyor göğsüm sıkışıyor sanki kullanıpta bu durumu yaşayan oldu mu