gamze_20949 Bitti gibi gelmedi tekrar bu gün yine gelmeye başladı ağrılı bir kanama değil normal mi 13 günü sezeyanın emziriyorum
mtbrnsrdm gamze_20949 benim bir hafta aktı sonra hiç akmadı normaldir ya herkesin farklı oluyor. 40 gün rahmin toparlanma sürecidir illa kanama olacak diye bir kaide yok 🌺
adakin gamze_20949 1 haftada sürebilir 1 ayda benim 50 gün sürmüştü damla damla 🥲 herkeste farklı oluyor
tazebiirannee gamze_20949 benim 40 güne kadar ara ara gelmeye devam etti bazen çok geldi bazen bi kaç güm gelmedi sonra ufacık geldi değişiyo yani normal
adakin tyugsug yok hayır normal az az geliyor zaten dr 60 güne kadar yolu var demişti. Günlük ped kullanıyordum o kadar az geliyor
rachelgreen_ Çok normal benimki 43 gün sürdü bitti 47. Gün tekrar başladı o adet miydi lohusa kanamasının devamı mıydı hala bilmiyorum mesela