fatmaanuurr22 Zeynepomer96 bende cerazette kullanıyorum ama tam tersi kanamam kesilmiyor ve sanki daha da arttı reglim 10 gün sürdü ve tam bitti dedim ardından 3 gün sonra lekelenme olarak başlayıp tekrardan kanama başladı
fatmaanuurr22 Zeynepomer96 bende de arttı ya normalde 5 gün süren reglim doğum sonrası hâlâ düzene girmedi ya
busraaa1c Zeynepomer96 bebeğim şuan 9 aylık ilk adetimi hap kullanmadan önce oldum 1 ay önce adet oldum 1. Kutum bitti 2. Kutuma geçtim ama adet olucağım gün geçti olamadım
Zeynepomer96 busraaa1c insan korkuyor hamile olmaktan şüphen olmamasına rağmen test yaptım negatif çıktı ilaç iyi hoş keşke regl kesmese
busraaa1c Zeynepomer96 arkadaşım başka ilaç kullanıyor mesela o günü gününe olur regl. Ama ben emzirdigim için bu ilacı kullanıyorum