newwmommy Bebeğim saatlerdir gaz sancısından yatamıyor gaz damlası kullanıyorum masaj yapıyorum bana mısın demiyor bir akıl verin ne yapabilirim başka 41 günlük uykuya dalacakken ıkınıp ağlayarak uyanıyor
organikirmik newwmommy ben aşırı kriz durumunda bi tane örtü ütüleyip zıbının üstünden karnına beline doğru sarıyordum
burcu_tokgz Kendinize 1 bardak rezene çayı demleyip için bebeğinize de havluyu ütüyle ısıtıp kıyafetinin üzerinden koyun bir kaç kez sıcak havluyu tekrar edin ama tenine temas etmesin 🙏
nvnyldz Kimyon çayı içebilirsin yada yarım çay bardağı suya 1 çay kaşığı kadar kimyon koyup iç bana çok fayda ediyordu
hummm Gaz damlası olarak sab simplex en iyisi bebeğim küçükken keşfedemedim ama önerdiklerimizde hep işe yaradı inşallah size de iyi gelir bide bacaklarını çok bastırmadan karnına doğru hareket ettirin masaj yapın saat yönünde