Manevi olarak cok zor
fiziken ama çocuk bakmak çalışmaktan daha zor.
bebeğinin geleceği için çalışıyorsun. Ayrıca kendinde cokta yüklenme bence dene bakalım eğer yapmazsan çıkarsın eşin destek olur sanıyorum?
Düzen bu bebekleri cok erken bırakıp çalışıyorlar hiçbirşey yetmiyor bende düşünüyorum . 6 aylık benimkide
Ayrıca anneannesi bakacakmış ne güzel valla gözün arkada kalmayacak 🩷