yavruaslanlar kanunu bilmiyorum ama mantığın şunu söylüyor diyelim biri görmedi ve istemeyerek yanlışlıkla elindeki birşey düştü bi arabanın camını kırdı sen olsan kıran kişinin yaptırmasını ister miydin sonuçta yanlışlıkla da olsa o kırdı 🤔
ama şunu biliyorum yanlışlıkla olan durumda ödeme zorunluluğu yok bu mağaza sahibi veya işte müdürü her kimse o kişiye bağlı biraz bi çalıştığım yer karşıdan ödeme almazken diğer mağazadaki ödemek zorundasınız demişti