Kızlar selam ne zamandır istiyodum Allahım nasip etti başladım çok şükür ama şöyle söyliyim sabah,öğle,ikindi,akşam,yatsı bunları tek tek ayrı bi sayfaya yazdım duaları nerde ne okunacağını biliyorum sadece sırada hangisi var ya da kaçıncı rekattayım bazen karıştırıyorum seccademin yanına kağıdı koyuyorum duamı okuduğum sırada göz ucuyla bakıp sırada ne olduğunu görüp öyle namazımı tamamlıyorum alışana kadar sizce günahmı böyle yapmam kabul oluyormudur ya