kardelen2 Kızlar aranızda kullanan var mı cidden ödem atıp iştah kesiyormuş çok karşıma çıkıyo kararsız kaldım ürünü kullanan varsa yorum yapsın 🙏🏻
deleted20517 kardelen2 bende dün bı videoda gördüm mazlum narin yotub kullanicilari var kadın kullanıyordu sözde işe yarıyormuş ama yinede uzman birine sormak lazım bence
binnur37 kardelen2 Ben kullanıyorum iştah kesme özelliği yok bağırsak güzel çalıştırıyo tadı kötü değil ben çağrı marketten aldım
kardelen2 Krmasli95 ben emzirmediğim için sıkıntı olmaz ama siz emziriyorsanız kesinlikle uzak durun çünkü araştırdım hamileler emziren anneler kullanamaz
Hep_oyle_olur_zaten Ben fenomenlerin ovdugu seylerde inanamiyorum hic ya. Yorumlarda da baktim kotu yorumlar hep altlarda zaten mide agrusina falan sebep oluyormus iki uc sise bitirip faydasini goremeyen de cok
binnur37 kardelen2 Normalde her pazartesi tartılıyorum ama bu hafta vermediğimi sanmıyorum yürüyüşe çıkamadım çokta dikkat edemedim
Kayra_68_aksaray kardelen2 sadece bağırsak caliştırıyo kabızlık lâ ilgili probleminiz varsa kullanın annem kullanıyo zayıflama ya gelince sanmıyorum ben zayıflatacagini diyet ile zaten kullanmadan da zayıflarsin