Merhabalar anneler biz 27 günlük olduk yalnız bebeğimin yüzü halen sarı göz akindada hafif kalmış tecrübesi olan anneler yardımcı olurmusunz doktora goturdum uzamış sarılık dedi zamanla geçer ama işte içim rahat degil bunu yaşayan anneler nasil oldu sizin bebislerde