roseandbaby Kızlar çok fena salgın var acilden geliyoruz bebeğim ishal oldu ateş ve kusma yok çok şükür bizde ama acil de hastalar hep aynı şikayetten geldiğini söyledi doktor dikkat edin sizde
bebek2anne1 roseandbaby aynı durumdayız geceden beri uyumadı acile götürdüm hiç bir şey yapmadılar bian önce uyuyup uyanmak ve sabah doktoruna götürmek istiyorum mahvolduk ikimizde.
1momm2baby roseandbaby kaç yaşında bilmiyorum ama bir tahlil vs almadılar mj ? En azından flagy antibiyotik vs
elifozkan roseandbaby acilde tek yaptıkları sey cocuğu delik deşik edip serum takıp göndermek. Bize de zinco ve probiyotik yazmıstı
roseandbaby bebek2anne1 Acilde hiç bişey yapmıyorlar 6 gün oldu sadece zinco diye bi şurup verdi yolladı kesilmedi yarın bende kendi doktorumuza götürücem Size de çok geçmiş olsun 🙏
Emiraras-smom roseandbaby kusma devam ediyorsa motis şurup şiddetle tavsiye ediyorum kusmayı çok çabuk geçiriyor zaten başka ilaç vermiyorlar