Merhaba, 54 günlük bebeğim sol gözünde sarı akıntı ve çapaklanma var. Daha önce de gözünde kirpik vardı ınu çıkarmak için hafif çapaklandı kirpiği attı ve bitti. Bugün öğlen bir uyandı gözü çapaklanmıştı. Sarı bir akıntı var ve çapaklanıyor sürekli.
Ilık içme suyu ve pamukla silip çapakları iltihabı alıyorum ama tekrar oluyor.
Süt damlatmalı mıyım? Endişelenecek bir şey var mıdır? Kendiliğinden düzelir diyorlar