Minikbiiranne biz ay sonundan ay sonuna markete gideriz eşimle. Ayda bir yani. Yağdır deterjandır kuru bakliyattır bunlar bir ay gidiyor zaten. Peynir süt yoğurt yumurta gibi şeyleri de bittikçe alıyoruz. Her pazarteside pazara gideriz. Sebze ve meyveyi pazardan almayı çok seviyorum açıkçası marketten almak hiç hoşuma gitmiyor