Bebisim1234 Cuma akşamı kustu ateş yok hali yerinde sadece kusuyor.ctesi iyiydi hatta hiç kusmadı. Bugun akşam üstü kustu iştahı cok az. Deliricem nedir bu ateş vsde yok. Kreşe gitti 1 hafta enfeksiyon olsa ateşte yapar illaki aynı durumu yaşayan varmı
Nurci Bebisim1234 geçmiş olsun salgın var ishal kusma ona yakalanmış olabilir motis şurup var kusmaya çok iyi geliyor ondan alın isterseniz
princessmom_ Bebisim1234 motis şurup alın iyi geliyor da ishal kusma yoksa yediği birşey alerji olabilir mi ?
Bebisim1234 princessmom_ yedikleri hep aynı şeyler farklı bişey tüketmedi. motis var cuma günü verdim dün verdim iyiydi bugun vermedim kusmuyo diye ama kustu