Meryemaribas68_ Bebeğim 2 yaşında mama ve anne sütünü kestim ama yatarken laktozsuz süt veriyorum aranızda süt içiren var mı
3kedili2bebekli Meryemaribas68_ şimdi daha çok vermiş oluyorsunuz ya o yüzden dokunuyordur hiç vermenize gerek yok ayran kefir öneririm ama