mrvknl Kızlar selam Beko Ironfinish kurutma makinası aldım kurmaya gelen servis anlatacaktı güya ama hiçbir şey anlatmadılar ben makinayı kullanamıyorum var mı kullanan bana yardımcı olur musunuz koyu renklerde kotlarda nevresim takımlarında açık renklerde beyazlarda hangi programları kullanıyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim
yildiz49_ mrvknl ben genellikle karma ya atıyorum. havluları havlu programına nevresimleri nevresim programina burda mantık ayni kalınlıktaki kumaşları birlikte atmak. açık renk koyu renk ayirmaniza gerek yok.
yildiz49_ mrvknl mesela tişört, çorap , gomlek, bluz gibi ince kumaşlı oluyor ya onları beraber atın. pantalon , esofmanlarda kalın kumaşlı ya onları da beraber atıyorum. tişörtlerle pantolon atarsanız tişört daha çabuk kurucagi için pantalon nemli kalabilir.
mrvknl yildiz49_ ama bunların hepsi aynı anda yıkanmış olmuyo ki siz nasıl ayarlıyorsunuz Açıkçası ben alırken direk yıkandıktan sonra kurutmaya atar rahat ederim diye düşünüp almıştım hayallerim yıkıldı 😩