14 bucuk aylık sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor. Mesela yemek yapmam lazım. Yanıma koyuyorum kucağına almam için bağıra bagıra ağlıyor kendini kıpkırmızı yapıyor bütün parmaklarını ağzına sokup kendini kusturuypr çok sıkarak ağlıyor kendini. Hiç tuvalete gidemez haldeyim. Abartmıyorum kucağımda gidiyoruz her yere. Uyuyunca yapıyorum ama herşey kalıyor kaldıkça ev üstüme üstüme geliyor.