asrinuras1 Kızlar selam 4 aylık bebeğim var mamayla besliyorum. Hipp marka kullanıyorum ama son zamanlarda çok fazla kusturuyor içtiğini çıkarıyor sanki komple ve çok çabuk acıkıyor. Kusturmayan kabız yapmayan bebeklerin tadını sevdiği mama önerileriniz varsa yardımcı olur musunuz??
loveboymomy asrinuras1 hipp bizde kabız yapmıştı. Sma comfort kullanıyoruz iyi geldi bize . Her mama her bebeğe yaramaz deneyip bulmanız lazım. Ben comfort öneririm.
2Princess1Mom asrinuras1 Her bebek farklıdır ama benim kızımın kabızlığı onunla düzeldi. Sma optipro, hipp, bebelac kullandım çocuk çatlayacaktı alttan gazını çıkarırken, kakasını yaparken ağlaya ağlaya yapıyordu. Ne zaman comforta geçtim düzeldi çocuk.
pnarglg asrinuras1 Aptamil proseyno kullanıyoruz memnunum hipp sma falan denedik kabız ve kusma yapmıştı bizde. Mamalar her bebekte farklı maalesef deneyerek bulman lazım
fatmaanuurr22 asrinuras1 her mama her bebeğe yaramıyor maalesef bizde hipp kullandik ilk zamanları çok severek içti ama artık sonradan çok fazla gaz ve kabızlık yapınca hippten vazgeçtik şuanda bende mama arayışındayım
soykan97 Aptamil kullanıyorduk çok gaz ve kabız yaptı doktor tavsiyesiyle Evolvia ya geçtik. Gazımız da rahat çıkıyor kakayı da günlük yapıyor artık.