Kızlar selam 4 aylık bebeğim var mamayla besliyorum. Hipp marka kullanıyorum ama son zamanlarda çok fazla kusturuyor içtiğini çıkarıyor sanki komple ve çok çabuk acıkıyor. Kusturmayan kabız yapmayan bebeklerin tadını sevdiği mama önerileriniz varsa yardımcı olur musunuz??