Arkadaşlar merhaba
Oğlum 10 aylık hem formül mama hem anne sütü almıyor içemedi formül mamadan tiksindi.
Sabahları 2 yk arı mama veya kaşık maması pişirip 2-3 organik bebe bisküvisi ile karıştırıyorum. 1 kibrit kutusu kadar yumuşak beyaz peynir pekmez tahin ile karıştırıyorum içine pişerken tereyağı ekliyorum
Ara öğünde meuveli irmikli veya bebe büskivili , kavonkz meyve püresi vs yiyor yanında yoğurt
Öğlende (henüz tam pütürlüye geçemedik Dr zorlamayın ufak ufak geçecek dedi) içine sebze et tavuk veya balık lı bir koyu kıvamda çorba içine şehriye pirinç veya bebek ekmeği mutlaka koyarım zeytinyağı da öyle
Ara öğünde tekrar ilk ara öğün gibi yapıyoruz
Akşam yemeği olarak yine çorba ama öğkende et verdiysem bunda suyunu veriyorum veya tam tersi haftada 2 gün balık veriyorum doktor ciğere vermemizi söyledi
Gece kaşık maması olarak 7 tahıllı mamalardan pişirip yine bebe büskivisi karıştıyorum bazen tatlandırmak için bir şeyler ekliyorum günde neredeyse 300-400 ml yoğurt yiyor
Yumurtayı kahvaltısıns sevmiyor biz kahvaltı yaparken yiyor bizle aralarda biz ne atıştırırsak o da yiyor böylexe pütürlğ gıdalara alışabilir dedi dr
Ama gelin görin ki benim oğlum aşırı hareketli şuanda yürüyor sayılır ve kilo alamıyor helpp bu atom tarif varmış sanırım onda da ceviz ve badem denedik tek diğerlerini deneticem
Gece de canı istrse 90 CC mama içiyor ama genelde istemiyor