Merhaba kızlar , kızım şuan 4 aylık doğduğundan beri emzirme problemi yaşadım neler neler yaptım humanalar caylar hurmalar bestlak kullandım beni sadece geceleri emiyor gündzleri bağrta bağırta zorla emziyorduö bi şekilde 4 ayı atlattık.emmediği zamanlar sağım yapıp buzluğa atıyodum.fakat son zamanlarda sağdığım süt iki göğsümden 30 cc oda yarım saat sağmayla nasıl attırabilirim varmı bir tavsiyeniz.