Kızım 2 yaşında ne zamandır aklımda bıraktırmak istiyorum ama bugün emziğini bulamadım evin içinde ilk defa nereye koydu etti Allah bilir öğle uykusuna emziksiz daldı çok da ağlamadı onun için sayıkladı bir iki o kadar ama uyandı sonra yine mızıldandı geceyi ne yapcaz bilmiyorum belki bırakma bahanesi olur ama biranda böyle bırakmak nasıl olur bilmiyorum . Biranda ortadan kaybettiğiniz oldu mu sizinde