Sebusebu önemli tabiki insanin simaetilmaya ozel anlar yasamaya hakki var ihtiyaci var.illa pahali hediyeler buyuk suprizlere gerek yok.hatirlamak ogunu anmak ufak tefek seylerle dahi kutlamak dusunmek lazim diye dusunuyorum.esim sagolsun her özel gunlerde mutlaka suprizleri hediyeleri vardir.bn beklenti icinde olmam asla ama o yapar.tabiki bu durum asiri simartiyor mutlu ediyor😇