Bebeğim daha 7 günlük ama bir problemimiz var ilk zamanlar göğsümün ucu yoktu yavaş yavaş çıkmaya başladı ama bebeğim emerken tam tutamıyor başını sağa sola çeviriyor ve ağlıyor uykusu varsa da uyumuyor sinirlenip dün gece her saat kalktım baya bi eziyet etti ne yapsam olur bu göğüs ucunun iyice çıkması ve ağlamadan emmesi için sürekli bir mızmız emerken