Yigitttt2021 20 günlük bebeğimizin bir gözünde çapaklanma ve hafif şişlik var gibi temizliyorum ama geçmiyor önerisi olan var mı
altay2123 Yigitttt2021 masaj yaparsanız geçer birkaç güne benim bebeğimde öyleydi süt emerken bende göz pınarına masaj yapardım geçti çok şükür
Yigitttt2021 altay2123 sanırım sildiğim ve gözü sulandığı için o gözü biraz daha küçük gibi duruyo sizinkide öyle miydi
altay2123 Yigitttt2021 hem küçük hemde sabah uyandi capaktan gözleri acilmazdi yapisirdi birbirine pamuk ve ılık su ile silerdim sonra da masaj yapardım